وقتی نباشی
سخت می گذرد
نبودنت
مثل سرمای زمستان
هر روز به صورتم سیلی میزند
و
چشمانم
جای خالی تو را
آب و جارو می کند...
*چشمان سیاه*
نوشته شده در شنبه بیست و یکم مرداد ۱۳۹۶ساعت توسط چشمان سیاه|
ما را در سایت چشمان سیاه دنبال میکنید
برچسب: وقتی,نباشی, نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 21:43