
ابر می بارد و .... xa0 ابر می بارد و من می شوم از یار جدا چون کنم دل به چنین روز ز دلدار جدا ابر و باران و من و یار ستاده به وداع من جدا گریه کنان، ابر جدا، یار جدا ... ... می دهم جان مرو از من، وگرت باور نیست پیش ازان خواهی، بستان و نگهدار جدا xa0 *امیرخسرو دهلوی * نوشته شده در دوشنبه بیست و هفتم شهریور ۱۳۹۶ساعت توسط چشمان سیاه| ...
ادامه مطلب
xa0 xa0 xa0 گر گرفته ای چرا؟ ای خاکستر خاموشxa0 رد پایی به جا بگذار .... xa0 چشمان سیاه xa0 xa0...
ادامه مطلب