الهی چون در تو نگرم از جمله تاج دارانم و چون در خود نگرم از جمله خاکسارانم خاک بر باد کردم و بر تن خود بیداد کردم و شیطان را شاد
الهی در سر خمار تو دارم و در دل اسرار تو دارم و بر زبان اشعار تو
الهی اگر گویم ستایش و ثنای تو گویم و اگر جویم رضای تو جویم
الهی اگر طاعت بسی ندارم اندر دو جهان جز تو کسی ندارم .
الهی ظاهری داریم بس شوریده و باطنی داریم بخواب غفلت آلوده و دیده ای پر آب گاهی در آتش می سوزیم و گاهی در آب دیده غرق
******************************
کپی برداری از نوشته های وبلاگ فقط با ذکر نام نویسنده مجاز می باشد.
باسپاس
"چشمان سیاه"
***********
چشمان سیاه...
ما را در سایت چشمان سیاه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: سه شنبه 9 خرداد 1396 ساعت: 5:02