دیگران را اگر ازما خبری نیست،چه باک؟
نازنینا! تو چرا بی خبر از ما شده ای؟
*شهریار*
نوشته شده در چهارشنبه بیست و نهم شهریور ۱۳۹۶ساعت توسط چشمان سیاه|
ما را در سایت چشمان سیاه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: يکشنبه 2 مهر 1396 ساعت: 19:53