من و تنهایی تو
هر شب تا ستاره ها بالا می رویم
کنار سایه ی ماه می نشینیم
و
به پریشانی دل تو
چنگ می زنیم...
*چشمان سیاه*
نوشته شده در شنبه بیست و پنجم شهریور ۱۳۹۶ساعت توسط چشمان سیاه|
چشمان سیاه...ما را در سایت چشمان سیاه دنبال میکنید
برچسب: تنهایی, نویسنده: بازدید: 6